cu ce eu ma deosebesk !?
|
|
Maikl2009 | Дата: Вторник, 04.08.2009, 20:51 | Сообщение # 46 |
Anbu
Группа: Пользователи
Сообщений: 336
Статус: нет меня пока с вами
| adevarul este adevar.
|
|
| |
Madara_Sama | Дата: Вторник, 04.08.2009, 21:23 | Сообщение # 47 |
Jounin
Группа: Администраторы
Сообщений: 102
Статус: нет меня пока с вами
| ap topikul este ku ce eu ma deosebesk , ku ce voi va deosebits la general ? kiteva exemple
I'm not a hacker - I'm a security " Profesional " ashak mai atent ku adminu ...
|
|
| |
Maikl2009 | Дата: Вторник, 04.08.2009, 21:28 | Сообщение # 48 |
Anbu
Группа: Пользователи
Сообщений: 336
Статус: нет меня пока с вами
| sory atunci.
|
|
| |
Nekochan | Дата: Среда, 05.08.2009, 14:23 | Сообщение # 49 |
Kage
Группа: Администраторы
Сообщений: 187
Статус: нет меня пока с вами
| special pt doritori sa invete japoneza voi crea o tema nou...dar amu vorbiti la tema...eu spre exemplu ma deosebesc...em poate ca eus animeshnik...no pri etom neforsha...
If you use your head, you wont get far, even if you eat sweets.
|
|
| |
Maikl2009 | Дата: Среда, 05.08.2009, 18:17 | Сообщение # 50 |
Anbu
Группа: Пользователи
Сообщений: 336
Статус: нет меня пока с вами
| ok vai fi vizitator.
|
|
| |
Missa | Дата: Пятница, 07.08.2009, 10:36 | Сообщение # 51 |
Ninja academy student
Группа: Пользователи
Сообщений: 4
Статус: нет меня пока с вами
| ia oceni liubliu anime i mne vse ravno kogda liudi govoriat o ti cto zacem ti eto smotrish ? glavnoe cto bi mne nravilosi a me oceni nravitsea anime potomu cto eto krasota
|
|
| |
|
iryke | Дата: Суббота, 19.09.2009, 21:21 | Сообщение # 53 |
Ninja academy student
Группа: Пользователи
Сообщений: 12
Статус: нет меня пока с вами
| eu nushtiu...... n-am opservat nimic deosebit dupa mine... sunt ca voi, animashnik, pur shi simplu ca shi multsi din voi(asha cred) sunt fana j-rock(oleaca tare) mai ales the gazette!!!!!!!!
|
|
| |
Maikl2009 | Дата: Понедельник, 28.12.2009, 12:45 | Сообщение # 54 |
Anbu
Группа: Пользователи
Сообщений: 336
Статус: нет меня пока с вами
| eu sunt vesel mereu
|
|
| |